Toimitus- ja myyntiehdot

Voimassa 1.4.2018 alkaen

Verkkokauppa

Lempäälän Lasikuitu Oy (2729952-4) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuote/tuotteet ovat Lempäälän Lasikuitu Oy:n omistuksessa, kunnes koko kauppasumma on maksettu.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Peruutusehdot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus ennen tilauksen toimittamista. Peruutusoikeus EI koske erikoistuotteita (muut kuin kotisivuillamme esitellyt perustuotteet). Erikoistuotteista veloitamme tuotteen koko hinnan ja mahdollisesti aiheutuneet rahtikulut, jos sen valmistus (ja toimitus) on ehditty aloittaa. Katsomme tilauksen toimituksen alkaneen, kun tuote on lähtenyt varastoltamme.

Maksaminen

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku tai osamaksu

Voit valita maksutavaksi myös laskun tai osamaksun, jonka palveluntarjoajana on Walley. Lisätietoja maksamisen yhteydessä.

Käteinen

Voit maksaa myös käteisellä noudettaessa, otathan mukaasi tasarahan.

Toimitustapa ja -kulut

Nouto

Voit noutaa tuotteet varastoltamme erikseen sovittana ajankohtana:

Lempäälän Lasikuitu Oy
Moisiolammentie 32
37550 Lempäälä

DB Schenker kotiinkuljetus

Toimitukset kuorma-autotien päähän isolla 30 tonnia painavalla kuorma-autolla ja ajoväylällä on oltava vähintään 4,5m tilaa korkeus- ja sivusuunnassa. Kotiinkuljetus ei sisällä toimituksen säilytystä terminaalissa, nostolaitejakelua tai kellonaikapurkua. Paketti toimitetaan jakeluauton viereen, paikkaan mihin kuljetusauto pääsee kohteesta ja jakeluautosta riippuen. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan mukainen ja vahingoittumaton. Poista myös kaikki kuljetussuojat mahdollisten piilovaurioiden varalta. Mahdollisista vahingoista tulee tehdä kirjallinen merkintä (varauma) kuljetusasiakirjoihin Mikäli asiakas ei ole vastaanottamassa toimitusta, niin tavara tulee tarkastaa kuljetusvaurioiden varalta viiden (5) päivän kuluessa. Kuljetus erikoisjakelualueille saaristoon ja lappiin, kysy tarjous: [email protected]

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi kaikki tuotteet ostoskoriin ja valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimituskulut maksetaan tuotteen maksamisen yhteydessä. Pakkauskulut sisältyvät toimituskuluihin.

Tuotteet toimitetaan ns. kertatoimituksena eli tilaus toimitetaan, kun kaikki siinä tilatut tuotteet ovat toimittajalla. Mahdollisista jälkitoimituksista sovitaan aina asiakkaan kanssa erikseen. Palautuksesta aiheutuneet kustannukset vähennetään kauppasummasta ja loppuosa palautetaan asiakkaalle.

Pidämme oikeuden muuttaa valittua toimitustapaa, mikäli tuotteiden yhteen pakkaaminen, yhteispaino tms. syy ei ainna mahdollisuutta käyttää valittua toimitustapaa eikä tätä olla voitu huomioida järjestelmässämme automaattisesti. Informoimme teitä muutoksesta ja vastaamme mahdollisesti vaihdosta syntyvästä lisäkulusta.

DB Schenker/Matkahuolto noutopistepaketti

Pientoimitukset lähetetään osoitteen perusteella asiakasta lähinnä olevaan toimipisteeseen ja vastaanottajalla on neljä (4) päivää aikaa noutaa paketti. Jos pakettia ei noudeta ajoissa se palautuu lähettäjälle. Palautuksesta aiheutuneet kustannukset vähennetään kauppasummasta ja loppuosa palautetaan asiakkaalle.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-14 työpäivää, osa tuotteista heti varastosta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivuilla.

Vaihto- ja palautusoikeus

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita (muut kuin kotisivuillamme esitellyt perustuotteet). Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuskuluista vastaa asiakas.

Pientoimitukset tulee palauttaa normaalina postipakettina ja muista palautuksista sovitaan erikseen. Palautuksessa on oltava mukana pakkauslista sekä tilinumero, jolle palautetun tuotteen arvo maksetaan takaisin. Palautettava summa maksetaan vasta tuotteen tarkastamisen jälkeen. Ennen palautusta asiakkaan on tehtävä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

Palautusosoite:
Lempäälän Lasikuitu Oy
Moisiolammentie 32
37550 Lempäälä

Pakettiin merkintä: ”Verkkokauppapalautus”

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tulee sinun ilmoittaa asiasta myyjälle/toimittajalle viipymättä ja reklamoida virheestä kuljetusliikkeelle viimeistään seitsemän (7) päivän kuluessa. Mikäli tuote ei vastaa tilaustasi, niin sinun tulee ilmoittaa asiasta viipymättä sähköpostilla [email protected].

Ylivoimainen este (force majeure)

Myyjästä, toimittajasta tai sen yhteistyökumppaneista tai alihankkijoista riippumaton ylivoimainen este vapauttaa toimittajan noudattamasta tämän sopimuksen ehtoja ylivoimaisen esteen ajaksi. Tällaisia esteitä ovat esim. lakko, työsulku, tulipalo, tietoliikennehäiriö, viranomaisen määräys tai muu vastaava myyjän valtapiirissä tapahtunut odottamaton tapahtuma, yhteiskunnallinen tila tai tapahtuma kuten kapina, sota tai rajoitus tai muu vastaava merkittävä ja epätavallinen myyjästä riippumaton syy.

MUUTA

Jos käyttöohje on jostain syystä jäänyt toimittamatta asiakkaalle on asiakas velvollinen pyytämään sellaisen joko sähköpostilla tai kirjeitse. Käyttöohjeet löytyvät myös verkkokaupasta. Asiakas ei voi myöhemmin vedota enää käyttöohjeen puuttumiseen.

Shopping Cart